DUYURULAR

Şebnem Kısaparmak ‘kovuldu’ haberi gerçek dışıdır

28 Eylül 2012 tarihli Bugün gazetesinde yer alan ve çeşitli internet sitelerince de alıntılanarak kullanılan ‘Çok para isteyince kovuldu’ başlıklı ‘Şebnem Kısaparmak Kanal 7’deki programı için yeni sezonda yöneticilerden haftalık 50 bin lira istedi. Kanal bunu fazla bulunca 40 bin liraya Esra Ceyhan’la anlaştı’ spotuyla verilen haberdeki iddialar ve zikredilen tüm rakamlar yanlıştır.

Şebnem Kısaparmak saygı duyduğumuz bir sanatçıdır, kendisiyle halen iyi ilişkilerimiz devam etmektedir. Haberde geçen ‘kovulmuştur’ ifadesi bizim kullanmadığımız ve üzüntüyle karşıladığımız bir ifadedir.

Geçtiğimiz sezon Kanal 7’de yayınlanan ‘Şebnem Kısaparmak ile  Güzel Günler’ adlı programın sözleşmesi sona  erdiği için program bitmiştir. Bu süreçte herhangi bir pazarlık yapılmamıştır. Haberde zikredilen tüm ücretler ve istendiği iddia edilen zam oranı da gerçek dışıdır. 

İZLEYİCİ TEMSİLCİSİ CANLI YAYIN RADYO 7 DİNLE